26 Mart 2013 Salı

Son kemoterapinin son oyunları

Merhaba…Geçen hafta Pazartesi son kemoterapimi almıştım bildiğiniz gibi. Hala yan etkilerini atlatamadım, yine yatak döşek oldum ama yattığım yerden nanik yapıyorum çünkü bu son …Haftasonuna doğru toparlanırım – inşallah – ve işte o zaman hayatımın en güzel ilkbaharına başlıyorum.

Bu arada herkese –tabi özellikle kadınlara -  hatırlatmak istiyorum :  lütfen kesinlikle 40 yaşınızı beklemeyin mamografi çektirmek için. Erken teşhis için çok önemli. Ben başka yerlere sıçramadan hastalığım teşhis edildi diye kendimi şanslı sayıyorum, ancak daha önce mamografi çektirseydim belki de kemoterapi görmeden sadece ameliyatla atlatabilirdim, çok daha iyi olurdu.

Kemoterapi denen şeyi mümkün olduğunca kimse yaşamasın diye lütfen hepimiz çevremizdeki tüm kadınları yaştan bağımsız olarak mamografi çektirmek – ve bunu ertelemeden hemen yaptırmak konusunda uyaralım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder