18 Mart 2013 Pazartesi

Bugün Son Kemoterapi!


Beklediğim gün geldi nihayet. Aylardır bugünü bekliyordum, 18 Mart, son kemoterapi…Çok mutluyum :) Bugün son (inşallah ). Kemoterapiden önceki geceler gerilip uyuyamazdım. Bu seferki deliksiz ve huzurlu bir uykuydu, önümde zorlu bir hafta- on gün var, ama son olduğunu bilmek çok güç veriyor bana. Şimdi hastanedeyim , kemoterapi alacağım odaya yerleştik. Kan alındı, sonuçları bekliyoruz. Yaklaşık 2 saat sonra kemoterapi başlayacak.

Sabah odaya girdikten kısa bir süre sonra bir martı sesi duyduk Merten’le, baktık penceremizin önündeki minik balkonda bir martı. Çok tatlıydı, karşılıklı bakıştık bir süre. Bugünün uğuru olacağını düşünüyorum. Su verdik, Merten yiyecek bulmaya gitti, tam elinde ekmekle dönüyordu ki uçtu, gitti.
Ablamın kemoterapileri bitti (çok şükür), radyoterapileri başladı. Hergün radyoterapi aldığı ve Bursa’da olduğu için çok istediği halde son kemoterapime gelemedi. Zaten ablamla benim kemoterapilerimiz aynı dönemde olduğu için ne ben onunkilere gidebildim, ne de o benimkilere gelebildi. Olsun, telefonda destek olduk biz de birbirimize. Beni en iyi anlayabilecek insan oydu aynı şeyleri yaşadığı için , onun için de bendim onu en iyi anlayabilecek. Nasrettin Hoca fıkrası gibiydi, hoca eşekten düşünce herkes etrafına toplanmış, o da 'Bana eşekten düşmüş birini getirin' demiş. Eşekten düşenin halinden ancak eşekten düşen anlar...' Gerçekten öyle.

Benim son kemoterapinin etkileri geçip, onun da radyoterapileri bittiğinde kutlama yaparız artık. Zaten bu son kemoterapinin yan etkileri de geçince benim için hergün kutlanmaya değer olacak :)

Bugünün şarkısı Frank Sinatra’dan…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder