6 Ocak 2015 Salı

Yeni Yıl Kararları

Yeni yıla girilir de yeni yıl kararları alınmaz mı ?

Eminim çoğunuzun bir listesi vardır, bu da benimki :

2015 yılı için hedefler

-Hergün hiç aksatmadan Tibet Yogası yapılacak.

-Hergün 100 diyafram nefesi yapılacak. Eğer hem Tibet Yogası , hem 100 Nefes'i yapamayacağım günler olursa (hastalık , yoğunluk, vs...) , o zaman sadece Tibet Yogası yapılacak. Yani ikisini birden o günlük atlamak yok. Tibet yogası olmazsa olmaz. Hayat boyu genç ve zinde olmak var işin ucunda...

-Yeni yılda yeni davuluma kavuştum. Elektronik davulumu satıp gönlüme göre bir akustik davul aldım. Evdekilere sabır diliyorum ve anlayışları için de teşekkür ediyorum :-)  Yeni yılda bol bol davul çalışılacak. En büyük hayalim bir gün sahnede çalmak. 2015'de olur mu ? Bilmiyorum. Olmazsa 2016 hedeflerine yazılacak.



-Kilo verilecek. Aldığım 4 kilodan kurtulmak için diyet , spor ne gerekiyorsa yapılacak. Hastalık öncesi zamanlarda yediğimdem daha az yediğim halde kilo alıyorum, çünkü kullandığım ilaçlar kilo aldırıyor. Ne olursa olsun fazla kilolardan kurtulmalıyım. Gereği neyse yapıla...

Yeni yılda hayatımda ilk kez günlük tutuyorum. Aslında günlük sayılmaz, 2015 yılı için yapmak istediklerimi Zeytin Ajandası'na yazmaya başladım. (Ajanda Atlas Dergisi'nin Aralık ayı hediyesiydi, bende ajanda kullanma isteğini tetikledi. "Ölmez Ağaca Sadakat" başlıklı ajandada çok güzel zeytin ağacı resimleri ve zeytinin yaşamımıza katkılarıyla ilgili yazılar var.)



Hergün yaptıklarımı ve önemli anları not düşeceğim ve arada geriye dönüp bakacağım , neler yapmışım , ne kadar yol katetmişim diye. Söz uçar, yazı kalır, akıp geçen günlere dair bir-iki küçük not bile değerli aslında...

Bu arada yeni yılda sağlığım yerinde olsun , sevdiklerimin sağlığı yerinde olsun , hedefler tutsa da olur, tutmasa da...

2015 sağlık ve huzur getirsin , bir de yanısıra bir arpa boyu yol gitmişsek eğer tadından yenmez...Yeter ki yerimizde saymayalım ...




1 yorum:

  1. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi notu ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için $130.000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: ( intelfinancefirm@gmail.com )

    Teşekkürler
    Lori Dante

    YanıtlaSil